världens coolaste klocka?

tänk så många modebutiker på internet det finns! jag hittar minst en ny varje dag, ibland hittar jag något där, ibland inte. jag var precis inne på missbella.se och hittade några övercoola klockor! det står att det ska finnas massa funktioner och skit på den, men fråga mej inte hur allt ska få plats på den lilla skärmen! dom är ganska billiga, 149 :-, jag kanske ska beställa två? med frakt blir det iallafall 188 :- för en, och det är ju en överkomlig summa, eller hur? :D


själv överväger jag starkt att köpa den svarta, eller kanske röd eller vit, men troligen inte rosa,
 åååh, nu ska jag visa den för mamma så kanske den klickas hem ! vi får se :)


Kommentarer
Postat av: c

hhaha sjuuktcoola :D

2009-10-20 @ 15:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0