tove är min nya idol!

helloo! fredag idag och ÄNTLIGEN höstlov! (L)
var på cs idag med erica, hittade lite kul, men hade inte mycket pengar. men jag köpte en tjockiströja, riktigt mysig från cubus, jag lovar (!!!!!) att det kommer bild sen! har precis varit inne på www.cocoo.se och my god vad fina smycken den sidan har, jag har tre saker vad jag vill ha, exakt! en ring som ser så jävla god ut, haha och två armand som var extremt mycket min stil! justnu sitter jag och tittar på idol, tove har varit min favorit ända från början och hon kommer nog va hela tiden, hon blir fan bara bättre! och så får hon så kasst av bagge, bäää på han! haha, hoppas verkligen hon är kvar när vi ska se när vi ska kolla på en fredagsfinal i malmö! nog om de, nu ska jag sega mej upp ur soffan och fotta mej och min nya tröja. talk to u later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0