skor från monki

jag tror nog jag är någon sort stammis på monkis hemsida! haha, jag är inne där minst 2 gånger om dagen! om ni väcker mig mitt i natten och visar mej ett klädesplagg därifrån tror jag att jag kan säga under vilken kategori och på vilken sida eller vad det heter det finns på, hahaha. nej kanske inte riktigt! jaja, jumer jag är inne där och tittar, ju mer gillar jag deras lite udda stilar och klädesplagg, jag har nog ingen direkt utstickande stil, men jag går nog inte direkt efter modet till 100 % heller, jag köper de som finns i butik och blandar det med det jag har hemma, det var faktiskt ganska längesen jag köpte något nytt nu, iallafall minst två veckor sen! haha, just dessa skorna är ett par sånna som ju mer jag kollar på dom, ju mer gillar jag dom. visst är dom fräcka? eller vad tycker ni, love or leave?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0