senare...

hej!
jag vet att ni inte ser inlägget under, och jag är verkligen jättejätteledsen, men jag vet inte vad jag ska göra för att få bort de äckliga felet! iallafall, var med claudia och johanna nu efter skolan, hade grymt kul med glass, cykling nerför backar och massa snack. ni är bäst tjajor! jaja, imorgon är det äntligen fredag, eftelängtad till tusen! jag vet inte hur helgen kommer bli, men antagligen mycket roligare än den förra, då jag gjorde exakt ingenting! vad har jag annars gjort idag? inte så fasligt mycket... nu väntar snart sängen efter jag har tagit bort mitt smink och sånt... jag vet att jag inte riktigt platsar under kategori modeblogg, men jag försöker och gör mitt bästa. BARA mode sa jag ju aldrig ;)
godnatt!

Kommentarer
Postat av: FEBB

hahaha ja jag la upp en ganska stor alla dampade.. hehe :P vadåra so what om mitt huvud inte syns???!!! hahahahahha



du är cool puss!!

2009-10-15 @ 23:06:46
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0