haléns!

hittade massamassa snyggt på haléns, valde ut lite saker som är måste! väst! nej jag har fortfarande inte köpt någon. pyjamansbyxor för det är så jäkla kallt på mitt rum precis innan jag ska gå och lägga mej och uggs ljusa, finns bara ljusa i lödde på maxi & din sko, och dom är så tunna! jag vill ha riktiga tjocka, får inga äkta, för dyrt, men jag förstår det. dom kommer kunna användas typ några veckor! man kan ju inte ha dom i snö, då förstörs dom, och efter snön är de ju varmt! äkta uggs (den modellen jag vill ha) kostar 2000 kronor, och det är för mycket... men jaja. dessa fejk kostar typ 200, egentligen är uggs rätt fula saker, men fuck vad sköna :D



Kommentarer
Postat av: cluddis

dom däääära e fina för dom skorna ska jag köpaaaa :D

och om du ska köpa nåt där kan vi köpa samtidigt? :)<3

2009-10-17 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0