en liten text om min dag..

hejsan alla sötnosar där bakom dataskärmarna! har ni haft en bra dag? det har jag iallafall, dagen gick ganska fort med ea-pass och so. fram till lunch gick det fort iallafall! sen hade vi no/fritt. då satt alla och nörda olika spel, för min del blev det lite no, sen farmville och ett jetski spel som förövrigt är enormt beroendeframkallande! haha, sen hade vi idrott sista lektionen, jag och erica hade lektion. hinderbana! mohaha, jag tyckte vår bana var riktigt fin, men de tyckte tydligen inte alla. men skitsamma. mårten tyckte iallafall vi vart bra! som jag skrev innan är jag ingen vidare bra modebloggare, jag kanske ska göra en ny blogg med ett annat namn och skriva om min vardag, men det är också tråkigt! så det får bli någon blandning här på denna bloggen tror jag... jag har gjort det förr och jag bara måste göra det igen! jag måste länka till FEBB, hon måste vara en av de bästa bloggarna som finns, hon är riktigt bra och jag älskar hennes stil! jag har ganska nyligen börjat följa hennes blogg, eller kanske för en månad sen, och jag kan lova att jag är helt fast! ni måste besöka den! www.febbs.se! nu ska jag skörda mina soyabönor, höhö. puss&kram från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0