alla goda ting är tre...

hej på er!
vilken dag! har varit runt på alla affärer där man kan tänkas hitta en fåtölj i ett pris under 12000! ärligt talat svenska hem är dyra! nej men jag och papi har varit på alla möbelaffärer som finns! ikea i malmö är hemskt nu! iof stänger dom imorgon, men utan att överdriva tog det längre tid för mig att äta en bulle på cafét än att gå runt i hela byggnaden! hemskt! jooo, men jaja, imorgon stänger dom och öppnar i svågertorp den 21, då spelar simsoak och då vill jag dit å kolla! jag kom hem med tre krukor, som var dyra! så nu är jag pank, nej, men nästan! det är egentligen inte krukor utan muggar, men dom är supersöta med miniblommor i, köpte tre i helt udda mönster jag tyckte det blev riktigt snyggt! ni får smygtitt på dom här, och ursäkta bildkvalitén, det var skitmörkt i rummet och kameran är sämst.


alla goda ting är tre... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0